adidas Originals proizilazi iz dugogodišnje istorije brenda adidas kada se 1997. godine pojavljuje kao pododeljak brenda koji slavi nasleđe i tradiciju sa jakim referencama na decenije između 1940. i 1980. godine. Ono po čemu se adidas Originals takođe izdvaja jeste poznati trolisni logo (Trefoil), koji je, po prvi put, predstavljen 1972. godine. Prvobitno je korišćen na svim adidas proizvodima sve dok kompanija, 2000. godine, nije odlučila da će se trolisni logo koristiti samo na proizvodima adidas Originals-a. Na drugim adidas proizvodima koristi se prepoznatljiv logo Performance, takozvane, „trim trake”.
adidas Originals se nije zaustavljao na svojoj istoriji i prepoznatljivim modelima već se brend neprestano razvija i donosi inovacije. U okviru ovogodišnje kampanje Calling Belgrade Originals, adidas Originals, je u potrazi za novim licima koja će predstavljati zaštitna lica jednog od tri modela – Superstar, Gazelle i Samba.
Od sportskih modela do streetwear-a – Samba, Superstar i Gazelle
Kako je sve u znaku trojke, broj tri je ključan i u novoj globalnoj kampanji brenda adidas Originals nazvanoj „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back.”
Tri filma stvorena od strane tri kreativna vizionara, formiraju triptih, pri čemu svaki od njih fokusira pažnju na tri ikonična modela iz bogate adidas arhive – Superstar, Gazelle i Samba.
Svaki film prožet je nizom slika koje prikazuju priče o istoriji Trefoil-a i načinima na koje su ovi kultni modeli, prvobitno rođeni u sportskom svetu, bili prihvaćeni, reinterpretirani i inkorporirani u kulturu i streetwear.
Calling Belgrade Originals – Postani i ti adidas Originals
Ono po čemu se adidas Originals posebno izdvaja jeste pomenuta kampanja u okviru koje biraju adidas Originals lica.
Kako bi i ti postao adidas Originals potrebno je da se prijaviš na kasting koji se organizuje u Beogradu u adidas Originals radnji u Knezu. Na kasting mogu da se prijave svi stariji od 18. godina, sa prebivalištem u Srbiji, a on obuhvata fotkanje i mini intervju koji se sastoji od par pitanja. Ove godine biraju se tri pobednika, odnosno, buduća lica za modele Superstar, Gazelle i Samba.
Kasting je već u toku i biće otvoren sve do 28. septembra, dok je izbor pobednika već dan nakon toga, 29. septembra.
Šta znači biti adidas Originals?
adidas Originals-i će imati priliku da se nađu na izlogu adidas Originals radnje u Knezu, rame uz rame sa već poznatim licima, pevačicom Sarom Jo, atletičarkom Milicom Gardašević i košarkašem Bogdanom Bogdanovićem. Pored toga, sva tri pobednika/ce osvojiće adidas patike, Superstar, Gazelle ili Samba – u zavisnosti od kategorije u kojoj su pobedili, kao i apparel i profesionalni photo shooting.
Pored svih ovih benefita, adidas Originals predstavlja sinonim za osobu koja se ne boji da ispolji svoju originalnost i prikaže svoju kreativnost kroz autentičan stil, on je svojevrsni predstavnik nove generacije koja pomera granice.
Neprestano spajajući bogatu istoriju i nasleđe brenda sa savremenim dizajnom, adidas Originals, izazvao je revoluciju u svetu sportske odeće i obuće, a danas je sinonim za originalnost i savremeni stil. Sada i ti možeš da postaneš deo adidas Originals priče, prikažeš svoju autentičnost i budeš deo streetwear kulture Beograda. adidas Originals revolucija je počela, pridružite se Calling Originals Belgrade kampanji, budite svoji, budite originalni!
Sa nestrpljenjem iščekujemo novo adidas Originals lice! Budite prvi koji će ga otkriti sa nama!
0 Comments