fbpx
ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Pruga Beograd-Bar ✹

Svaki rad je novo iskustvo ako učiš iz njega i razvijaš se

Sa glumicom Anom Mandić o filmu Gum Cigarette koji će biti prikazan na ovogodišnjem Bašta festu

22. June 2023

Radnja kratkog filma Gum Cigarette, koji će biti prikazan na predstojećem Bašta Festu u Bajinoj Bašti (29. jun – 2. jul), odigrava se u Grčkoj i prati odnos majke i male ćerke koje pune auto stvarima i bez pozdrava kreću na put ka Srbiji. Premda motiv odlaska na put nije ekspliciran, jasno se nazire. U ovaj kratki format stalo je puno emocija – kako same majke Aleksandre, tako i kompleksnost suočavanja deteta sa situacijom i očuvanja i građenja tog odnosa. Iako je film u grčkoj većinskoj produkciji, glavnu i noseću ulogu tumači glumica iz Srbije, Ana Mandić, s kojom razgovaramo o ovom ostvarenju.

Kako ste stupili u kontakt sa rediteljkom i koscenaristkinjom filma Gum Cigarette, Angelikom Katsom? Šta vam je inicijalno bio zanimljivo u ovom projektu, kao glumici?

Ana Mandić: Godinu dana pre samog snimanja sam na SFF-u sam upoznala kasting rediteljku, Sofiju Dimopoulou. Bila je jedna od predavača na radionici koju su držali kasting reditelji. Imala je moj self-tape. Kada je Angelica tražila glumicu, Sofia joj je dala i moj snimak i tako je počelo. Sofia je i producentkinja našeg filma. Inicijalno je izazov igrati na stranom jeziku. U mom slučaju, jeziku na kome baš ništa nisam znala da kažem.

Koji su najveći glumački izazovi kada radite sa decom-glumcima, šta je u ovom filmu bio centralni deo radnje?

Izazovi su razni, od toga da li će razumeti šta treba sve da rade, da li ćemo im se dopasti, ipak treba da gradimo odnose, da li će biti umorni, raspoloženi toga dana, itd. Što se malene Sofije tiče, ona je bila vrlo profesionalna, uvek spremna, vedra i ljubavna. Rediteljka je pažljivo birala devojčicu, i kada ju je izabrala, dosta je radila sa njom pre mog dolaska, a i imale smo probe par dana pre samog snimanja.

Kakvo je iskustvo bilo raditi sa grčkom ekipom filma?

Bilo je izazovno (smeh). Šalu na stranu, jezik je ipak povremeno bio prepreka. Ono što je interesantno jeste da oni snimaju zvuk i naknadno. Dakle, snimi se scena, kupljena je, zvuk traži još jednom samo za njih. I onda odigrate scenu još jednom, samo za zvuk. Ne znam šta bi naši rekli za to, meni se učinilo da je baš dobra praksa.

Na početku karijere snimali ste, takođe, dosta kratkometražnih filmova – kako vidite njihov značaj za vaš glumački razvoj i da li vam je ovaj format važan i danas?

Naravno da je svaki rad novo iskustvo i ako učiš iz njega – razvijaš se. Verujem da je svako iskustvo uticalo na moj razvoj. I naravno da je važan format. Treba umeti ispričati priču, u svakom formatu, ali u kratkom to ume da bude spektakl kad se uspe.

Glumili ste i u spotovima poznatih pop muzičara poput Bojane Vunturišević, ali i aktera rok i underground scene (Palms Voice, Vizelj, Proto Tip)… što je takođe jedan vid kratkog metra.

To je baš bilo zabavno! Volela sam fizičku slobodu koju sam mogla da sprovedem na svakom snimanju. I hvala im na tome.

Fotografije: Nemanja Maraš

Preporučeni tekstovi

Izlazak na čistinu

Izlazak na čistinu

Razgovarali smo sa umetnicom Kristinom Cvetuljski povodom izložbe Polutame, izmaglice, nadanja

Pratite nas na:

0 Comments

Submit a Comment

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *