fbpx
ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji

Otvoren konkurs stručne prakse na poziciji Brand Awareness Intern

Prijave za stručnu praksu u Muzeju popularnih i supkultura biće otvorene do 11. aprila
3. April 2023.

Muzej popularnih i supkultura je nevladina organizacija osnovana jula, 2020. u Beogradu sa ciljem delovanja u oblasti popularnih i supkultura podstičući kreativnu edukaciju i kritičko mišljenje u oblasti popularnih i supkultura kroz izložbe, radionice, projekte, programe i celokupnu animacionu, kreativnu i srodnu delatnost. Delatnost muzeja se ogleda i u stvaranju kreativne i podsticajne atmosfere za prevazilaženje predrasuda prema i/ili između popularnih i supkultura kao i ohrabrivanje saradnje i produkcije umetničkih i kreativnih dela.

Muzej nastoji da otvori kreativni i istraživački prostor za rad stručnjaka u oblasti kulture (kulturologa, sociologa kulture, antropologa kulture, komunikologa, andragoga, teoretičara savremene umetnosti i stručnjaka srodnih zanimanja) i na taj način podiže svest o važnosti ovih zanimanja koja su često nedovoljno zastupljena u društvu ili na tržištu rada.

Zbog stalnog planiranja novih projekata, organizacije manjih i većih događaja, muzej je uvek otvoren za nova lica, sveže ideje, te nudi šansu mladim volonterima da steknu nova znanja i veštine u ovkiru muzeja.

Šta mogu da očekujem u okviru volonterskog programa?

U volonterskom programu za Brand Awareness Intern, učestvovaćeš u izgradnji medijske strategije muzeja, njihovih aktivnosti i događaja u široj javnosti. Ovo iskustvo je odlična prilika da saznaš kako se gradi svest o brendu, kao i da stekneš iskustvo iz oblasti marketinga i odnosa s javnošću.

To podrazumeva različite aktivnosti na kojima ćeš raditi uz mentorsku podršku, a očekuje te:

  • upravljanje i izvršavanje zadataka u oblasti svih spoljnih komunikacijskih kanala (odnosi s javnošću, medijski saradnici i publika), kao i priprema materijala za najave aktivnosti muzeja;
  • razvijanje kreativnih ideja i učestvovanje  u osmišljavanju medijske strategije zajedno sa ostatkom tima;
  • uspostavljanje i održavanje komunikacije sa medijima (online i offline);
  • monitoring i evaluacija spoljne komunikacije (press cliping);
  • rad na istraživačkom ciklusu iz oblasti kulture dvehiljaditih (2000s).

Ko sve može (i treba) da se prijavi?

Ako si zainteresovan/a za rad u oblasti komunikacija i privlači te da na kreativan način osmišljavaš kako doći do ciljne grupe, onda jedva čekamo da te upoznamo.

Bez obzira da li imaš iskustva, važno nam je samo da si znatiželjnog uma i da želiš da se oprobaš u oblasti marketinga i PR-a. Naravno, to ne mora biti tvoj career path, ali ako misliš da je ovo prilika da stekneš neke nove veštine, tu smo da zajedno učimo.

Najvažniji je način na koji razmišljaš i tvoja želja za učenjem, a dovoljno je da u tvojoj prijavi postoji makar nešto što ukazuje na to da te ova oblast posebno zanima. To može biti tvoj izbor fakulteta, tvoje volonterske aktivnosti, a isto tako i dobro poznavanje srpskog i engleskog jezika.

Koji su benefiti rada u muzeju?

Ne postoji klasično ,,dinamično i radno” okruženje, FitPass-ovi, ekstra dani, bazen i privatno zdravstveno. Ali svakako nastojimo da izvučemo najviše od ovoga što radimo, te bismo voleli da istaknemo neke od najvažnijih benefita rada u muzeju:

Neograničen broj slobodnih dana – kako nemamo fiksno radno vreme, dogovaramo se koliko i kada smo dostupni drugim kolegama u cilju uspešnog izvršavanja zadataka. S tim u vezi i duža odustva su nam sasvim okej, dokle god poštujemo obaveze drugih kolega.

Career building – jako nam je važno da muzej (pored ispunjenih ciljeva) bude prostor za izgradnju karijere u onom smeru koji vi želite. Zato nastojimo da zajedno dogovorimo obaveze i oblasti koje vas interesuju u muzeju. Takođe je okej ako niste sigurni u kom smeru vaša karijera ide, jer kroz naše sisteme razgovora, savetovanja i zajedničnog brainstorminga, kao i prakse u radu, nastojimo da to zajedno pronađemo. I veoma smo renesansni, tako da nam je okej ako želite da postanete ,,lead photographer project manager of communications” daćemo vam prostor zarazvijate vaše veštine u tom smeru.

Rad na nečemu što je unicorn – zvuči kao kliše, ali rad u muzeju vam zaista omogućava da stvarate nešto od nule i svako vaše zalaganje biće istaknuto. Uspeh muzeja se ističe paraleleno kao zajednički i vaš individualni uspeh. Pored toga ko još može da se pohvali da su mu obaveze vezane za popularne i supkulture – od Stoje preko Cyberpunk-a do Hipi pokreta.

Šta mi je sve potrebno za prijavu?

•    Kratka radna/volonterska biografija- u .pdf (.jpg) ili .doc formatu sa neophodnim informacijama (studije, stepen studija, interesovanja, prethodno iskustvo i sl).

•    Motivacioni pasus (može i u tekstu mejla) – Zbog čega želiš da se pridružiš našem timu? Šta želiš novo da naučiš i probaš? Šta je ono želiš da doprineseš muzeju, kao i šta očekuješ od nas za uzvrat? (150-250 reči).

PRIJAVI SE!

Prijave se mogu poslati do 11. aprila 2023. na mejl [email protected]  sa naslovom ,,Prijava za Brand Awareness Intern’’.

Pitanja vezana za prijavu, kao i sva dodatna pitanja vezana za poziciju, strukuturu muzeja, selekciju i način prijave možete poslati na mejl: [email protected]  u bilo kom trenutku.

Najnovije iz: Sanduče

Preporučeni tekstovi

Pratite nas na:

0 Comments

Submit a Comment

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *