fbpx
ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹

Higijena, pročišćavanje Srđana Veljovića u KC Gradu

Gradska galerija Kulturnog centra Grad započinje izlagački program u 2020. godini
31. August 2020.

Nakon višemesečne pauze, Gradska galerija Kulturnog centra Grad izložbom pod nazivom Higijena, pročišćavanje fotografa Srđana Veljovića započinje izlagački program u 2020. godini. Otvaranje izložbe planirano je za  ponedeljak, 7. septembar, od 17 do 22h.

Higijena, pročišćavanje derivat je višegodišnje fotografske arhive koja se odnosi na beogradski kvart Savamala, tačnije na potez od mosta Gazela do Savskog pristaništa, koji je poslednjih godina aktuelan zbog megalomanskog projekta Beograd na vodi”.

Notirajući pojedina mesta i događaje i uspostavljajući relacije, Higijena, pročišćavanje formira naraciju kroz pogled konstitutivne tačke mesta, ne pretendujući na sveobuhvatnost.

Radovi se bave raznolikim društvenim, kulturalnim praksama, pojedinačnim događajima, kao i izgledom mesta i promenama koje se događaju od 2015. Investiranjem u novo i brisanjem do tad postojećeg, nestaju i naslage navika, male niše zadovoljenja efemernih ljudskih potreba i odatle proizašlih relacija. Sav društveni saobraćaj se kanališe u artificijelni tok u potpunosti podređen komodifikaciji, kapitalu. Skup slika Higijena, pročišćavanje može biti posmatran i kao katalog džentrifikovanog, počišćenog, pročišćenog, poravnatog, ispražnjenog od sadržaja, a tako i od odnosa i relacija.

Srđan Veljović (1968) je fotograf i konceptualni dokumentarista. Završio je Elektrotehnički fakultet u Beogradu.  U svojim radovima bavi se problemom identiteta i njegovog uspostavljanja kao polja konstituisanog izvana istražujući mesta prestupa granice koja ga definiše. Do sada je realizovao projekte: Arhitektura i fašizam / Lep život kao eksces / Nebo / Granice roda / Ekonomija moći heteroseksualne veze / Кoliko visoko je bezbedno / Nož žica / Umeće tranzicije / Transponovanje – Džoni Racković / Mnoštva / Tehno – pozicije potkulture / Moguća mesta solidarnosti / Muzeji i još po neko mesto sećanja  / Jarboli / Industrija / Fotografije, portreti / Bioskopi u kulturi sećanja  / 20-25-29 / Das Unheimliche koncept kao praktična alatka / Devedesete / Migracije destinacije / Кultivacija, komodifikacija / Osamdesete / Zid,  30 godina / Višestrukost, samosvojnost. Izlagao je više puta grupno i samostalno u Srbiji, Makedoniji, Hrvatskoj , Bosni, Sloveniji, Crnoj Gori, Rumuniji, Albaniji, Austriji, Nemačkoj, Sjedinjenim Američkim Državama.  Član je ULUS-a.

Izložba će biti otvorena do 20. septembra i može se pogledati svakodnevno od 14 do 20h u Gradskoj galeriji.

Najnovije iz: Sanduče

Preporučeni tekstovi

Pratite nas na:

0 Comments

Submit a Comment

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *