Ono bezbrižno vreme, kad se posle škole vratiš kući i upališ MTV na kom trešte pop, r&b, i nu-metal hitovi, je daleko iza nas. Nekima je bilo pre desetak, a nekima čak i pre dvadesetak godina. Neki to ipak i dalje žive, kroz ružičasta stakla nostalgije vrte jedan te isti CD ili iTunes koji su naučili napamet kad su mislili da su bili ona najbolja verzija sebe, u formativnim godinama.
Njima je najlakše prodati nostalgični trip, ali pecaju se i svi ostali. Jednostavno, svi vole da se sete ili kliknu na link koji glasi – nikad nećete poverovati kako danas izgleda taj i taj srcolomac ili srcolomka (čudna reč srcolomka, a i retko se koristi).
Međutim, sve to kopanje po zaboravljenim likovima detinjstva se i te kako isplati u industriji zabave, jer gde je klik na vest, tu su i dva, gde su dva, tu je i pokušaj revitalizacije karijere, a gde je pokušaj, tu je ponekad i uspeh. Neki samo dobace do kakvog rijaliti šoua poput Velikog Brata ili šta god je već trenutno na zapadu poznato, a neki uspeju da odu i dalje. Izbace album, film ili parfem, koje neko želi i da kupi. Ovo je priča o tim nekim ljudima koji su ispali iz vidokruga kako smo svi odrastali, ali koji su se poslednjih godina vratili.
Paris Hilton
Za početak, kraljica poznatosti zbog ničega. Paris je bila (i ostala) bogata naslednica koja je samo odjednom postala poznata i tu svoju zvezdu je održavala jako dugo uz pomoć loših glumačkih uloga, gotovo nikakave muzičke karijere i, naravno, rijalitija. Onda smo je malo zaboravili i s vremena na vreme viđali na blic na raznim mestima. A onda se prvo pričalo da sa svojom starom pajtašicom obnavlja rijaliti karijeru. Njihova emisija The Simple life, u kojoj su one mlade, lepe i bogate uletele u seoski život, je bila neviđeno popularna pre 20-ak godina. Za nastavak se ipak sprema nešto drugačije. A da nesreća nikad ne ide sama, obećan nam je i nastavak njene muzičke karijere. Nadam se da svi pamtite njen veliki trash hit Stars are blind. Ne bih imao ništa protiv da nam isporuči još nešto tako. Daće bog. A da, imamo i dokumentarac od pre nekoliko godina, This is Paris, u kom nam je pokazala kako je sve vreme u javnosti bila in character, a da je u stvari normalna osoba.
Dejvid Bekam
Normalna stvar je da velike fudbalske zvezde postaju sve manje zastupljene i popularne kako im karijera nestaje i propada, a oni postaju stariji. Ali Dejvid Bekam nikad nije bio normalna fudbalska zvezda. Pored karijere i talenta, Dejvid je imao i obavezu javne ličnosti. Pored muvanja sa Poš Spajs, kao i veze, braka, i prevare koje su ljudi pratili na naslovnim stranama Daily Mirror-a i The Sun-a, imao je i ulogu metroseksualca koji je plasirao novu modu za muškarce pre dve decenije. Za one kojima nije poznat termin metroseksualac, nekad smo imali naziv za muškarce koji se kupaju svaki dan i imaju parfem koji ima ime i ne prodaje se na pijaci. Posle nekog vremena provedenog sa strane, Bekamomanija je prošle godine ponovo napala set, ali ovog puta zbog Netfliks dokumentarca za koji deluje da ga je ceo svet gledao u jednom trenutku.
NSYNC
Možda su Backstreet boys bili popularniji nekad davno i imali više hitova, ali ni NSYNC nisu bili za bacanje. Imali su tu jednu stvar koji ostali boy bendovi nisu – Džastina Timberlejka. Onda je i Džastin malo propao, kako muzički, tako i ovako kao selebriti. Izašle su razne priče, promenilo se vreme, sada nije više lepo sprdati se na račun bivših, pogotovo ako su ti bivše nervno labilne pevačice koje roditelji drže pod ključem, i dobili smo to da se Džasta vratio svom matičnom bendu u kom je ostatak boy-eva oćelavio, nabacio kilo, ili pet ili dvadeset, a i jedan se autovao, što je u ono originalno vreme bila potpuno nezamisliva stvar za uraditi. NSYNC su nastupali gde god da su ih zvali, od velikih sala do otvaranja perionica, tako da je njihov kambek poslednjih nekoliko godina napunio srca starijih milenijalki koje su za to jedno veče proživelie teen godine, ako su uspele da nađu bejbisiterku da im pričuva decu.
Avril Lavinj
Ako pratite muzička strujanja prethodih godina, onda ste primetili povratak pop-panka i emo muzike, oblačenja i stila u mejnstrim kulturu, kao i mešanja sa raznim drugim žanrovima, pretežno trapom i hip-hopom. Ako postoje Olivija Rodrigo i Vilou kao osvedočene bitne umetnice trenutka, i ako je Bili Ajliš jedna od najvećih, onda je potpuno normalno da se vrati ona na koju se sve one ugledaju i čiji poster imaju na zidu. Avril Lavinj je poslednjih godinu ili dve ponovo na vrhu slave, iako bez nekog novog hita. Dovoljni su očigledno stari. Pritom, ako pogledamo njene snimke i slike, deluje kao da nije ni dan ostarila, što pomaže i nama koji je gledamo, jer možda onda ni mi nismo ni dan ostarili (laž). U svakom slučaju, Sk8er boi, My Happy Ending, I’m with you se i dalje pevaju na koncertima širom sveta, a ova pop-pank kraljica trenutno ima svetsku turneju sa kojom dolazi i u naše krajeve, da ne kažemo Hrvatsku.
Brendan Frejzer
Kod glume je malo nezgodno govoriti o nestajanju i kambekovima jer su oni jako česti. Taman kad zaboraivmo na njih, vrate se sa hit filmom ili dva, ili sezonom serije i svi pričamo o njima kao da nikad nisu ni odlazili. Međutim, niko nije očekivao da će Đorđe iz Džungle da se vrati u epicentar dešavanja i uzme i Oskara. Brendan Frejzer je bio mladi glumac na kog su ložile devojčice. Ipak, vremenom je ispao iz forme, kako životne, tako i telesne, bio žrtva seksualnog nasilja, i delovao je kao neko ko će ostati zaboravljen i deo je l’ se sećate vrste tekstova. Onda se desilo da ga je Daren Aronofski odabrao za The Whale, film upitnog kvaliteta, ali uloge koju je Frejzer iz duše proživeo, što mu je donelo Oskara. Holivud voli priču o povratku, ali ova je baš iznenađujuća, jer je gotovo niko nije imao na svojoj bingo kartici.
Rik Estli
Reći da Rik Estli ima kambek možda zvuči pogrešno, jer je on tu sve vreme zbog rikrolovanja. Ako ste mlađi pa ne poznajete ovaj termin, to vam je stari intenret zez u kom navedete nekog da klikne na neki link, uglavnom šatro ekskluzivan, a onda vam zasvira Never gonna give you up. Rik Estli je zvezda osamdesetih, odnosno one hit wonder iz tog perioda, ali rikrolovanje se upravo vezuje za prvih desetak godina 21. veka, ali i jačanje interneta, a pevač ovu vrstu slave nije uspeo tad da naplati. Međutim, kad premotamo sve desetak godina kasnije, Estli postaje novi superjunak i pop otpadnik koji proživljava novu mladost. Prvo kreće da svira sa raznim muzičarima i bendovima. Foo Fighters ga izvode na binu kao gosta. Okuplja svoj bend, kreće na turneju koja ga malo po malo dovodi do mejn stejdža Glastonberi festivala. Iako ima samo jednu pesmu da ponudi, više desetina hiljada ljudi je iznenadilo Rika posetom, a on im je kao posebnu poslasticu spremio i obradu Heri Stajlsove As it was koja odmah postaje hit na društvenim mrežama. Ali tu nije kraj. Samo par sati kasnije, Estli odlazi na drugu binu i sa bendom Blossoms kreće da peva pesme The Smithsa. Tako su woke fanovi ovog benda mogli da uživaju u pesmama koje ne peva njima omraženi pevač, već jedan vanilasti bezopasni simaptični čika, koji je konačno uspeo da naplati slavu u ovom postmodernističkom svetu.
Utisak koji nije listi
Slava dolazi i prolazi, pa se ponovo vraća, pa više ne znamo koga možemo, a koga ne da pomenemo ovde. Malopre pomenuti Heri Stajls je izvodio na binu na svojim koncertima Šanaju Tvejn i hajpovao je među mladima, ali nisam siguran da se njena zvezda vratila na ono mesto na kom je bila pre dve decenije. Ne znam da li Britni Spirs spada u ovu grupu, jer da, njena zvezda jeste menjala položaj, ali ipak ne njenom krivicom, već onih koji su kontrolisali njen novac, njene poslove i njen život. U ovakvim pričama se često pominju dva imena kao povratnici, ali sam pogled na njhove bankovne račune, striminge i hitove govori da oni nigde nisu išli i da su oduvek tu, samo da možda mi nismo obraćali dovoljno pažnju. Jedan je od njih je Eminem, druga je, naravno, Džej Lo.
0 Comments