fbpx
ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Borosane - Simbol radnica u Jugoslaviji

Ljubav kao inspiracija za novu SUPERHERO kolekciju

Kendijevi stihovi se nose ove zime na SUPERHERO majicama i duksevima!

13. December 2023

Tekst je nastao u saradnji sa Superhero

Prava ljubav se lako nosi, Ljubav dolazi u svim bojama, Harmonizuj univerzum, Danas samo bih ljubav – stihovi su muzičara Kendija koji su se našli na komadima iz nove SUPERHERO kolekcije. Mastercard i NURDOR pripremili su četvrtu SUPERHERO kolekciju, ovog puta inspirisanu ljubavlju, a muzičar Kendi kreirao poruke koje su se našle na komadima koji su dostupni od 1. decembra samo na superhero.rs onlajn platformi za donacije. Kao i do sada, sav prihod od donacija namenjen je završetku nove NURDOR kuće za decu obolelu od malignih bolesti

„I ove godine sam deo ove važne priče, koju su NURDOR i Mastercard savršeno osmislili i već nekoliko godina u kontinuitetu uspevaju da prave mnogo dobre stvari! Veoma sam zahvalan što sam baš ja izabran da osmislim poruke ove divne kampanje i veliko je zadovoljstvo učestvovati u ovakvim akcijama koje su važne za celo društvo. Posebno bih pohvalio dizajn koji je odlično ispratio moje stihove. Ljubav je moj glavni pokretač, tema koja je uvek u trendu, a sada nam je potrebnija nego ikada.“ – kaže Kendi i dodaje:

„Jako je važno kad iza ovko humane priče stane brend kakav je Mastercard, koji je na vrlo inovativan i originalan način uspeo da privuče čak i nas mlađe da se uključimo u akciju doniranja. SUPERHERO kampanja je važna jer nas na vrlo kreativan način podstiče da budemo humani. Zato, hajde da budemo primer! Hajde da budemo Superheroji!“

Pored Kendija, u širenju poruka ljubavi važnu ulogu imaju i ambasadori brenda – Katarina Bogićević Kejt, koja je uz Kendija lice ove kampanje, zatim pevačica Ida Prester, voditeljka Una Senić, fotografkinja Katarina Batuta Višekruna, glumac Slaven Došlo i DJ Marko Nastić.

Superhero od svog lansiranja ostaje veran uličnoj modi i  veliku pažnju  polaže na kvalitet materijala i samu proizvodnju, kao i sam dizajn kolekcije. Ove sezone kolekcija je prvi put izrađena od organskog pamuka, i to u beloj, crnoj i puder roze boji. Kendijevi stihovi su se tako našli na duksevima, majicama i cegerima (ceger je novitet). Dečiji duksevi su deo i ove kolekcije, a  kao i sve prethodne, dizajn kolekcije potpisuje Lidija Milovanović, art direktorka agencije McCann Beograd.

„SUPERHERO iz godine u godinu pokreće ljude, a sada se ljubav prirodno nametnula kao tema jer snažnijeg pokretača od nje nema. Želimo da pošaljemo poruku da ljubav dolazi u svim oblicima i kao takva je univerzalna vrednost koja se deli u porodičnim, prijateljskim, romantičnim i naravno, filantropskim prilikama. Ovo je kolekcija koja simbolizuje i našu dugogodišnju posvećenost i ljubav prema najvažnijem NURDOR-ovom cilju, kome smo sve bliži, i zato pozivam ljude da i ovog decembra, ponesu SUPERHERO i pokažu da se prava ljubav lako nosi“, istakla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard.

Zorica Manojlović, mama iz UO NURDOR-a istakla je da su Superheroji i ljubav upravo ono iz čega je NURDOR i nastao 2003. godine i dodala: „Ove godine, kada slavimo 20. rođendan, dobili smo najbolji mogući poklon od naših dugogodišnjih prijatelja iz Mastercarda – SUPERHERO kolekciju koja promoviše ljubav i podržava NURDOR. Mi često kažemo da su najveće snage koje naši pravi mali superheroji nose kroz svoje najhrabrije bitke: Ljubav i Radost i to bismo voleli da pošaljemo svima kao poruku. Ne postoji ništa veće i snažnije u životu od Ljubavi i Radosti. Naši superheroji nas uče tome svaki dan“.

SUPERHERO kolekcija je ekskluzivno dostupna na Superhero.rs platformi za onlajn donacije, koju je za NURDOR pokrenula kompanija Mastercard u decembru 2021. godine. Ono što ovu platformu čini jedinstvenom je činjenica da kompletan prihod od donacija na platformi odlazi NURDOR za izgradnju nove, najveće do sada Roditeljske kuće u kojoj će biti smešteni mališani koji se u Beogradu leče od malignih bolesti, kao i njihove porodice, a čije se otvaranje očekuje 2024. godine

Putem ove platforme do sada je prikupljeno preko 7 miliona dinara, što predstavlja značajni finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR, kao organizacija od nacionalnog značaja, sprovodi. Pored donacija s poklonom, moguće je obaviti i jednokratne ili ponovljene donacije, a sve to isključivo onlajn, putem platnih kartica.

SUPERHERO projekat je podržan od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.

O kompaniji Mastercard

Mastercard je globalna tehnološka kompanija u oblasti platne industrije. Naša misija je da pomažemo i osnažimo inkluzivnu, digitalnu ekonomiju od koje korist imaju svi i svuda time što transakcije činimo sigurnim, jednostavnim, pametnim i pristupačnim. Kroz korišćenje sigurnih podataka i mreže, partnerstava i oslanjajući se na neprocenjive strasti, naše inovacije i rešenja pomažu pojedincima, finansijskim institucijama, vladama i poslovnim subjektima da ostvare svoj najveći potencijal. Naš koeficijent pristojnosti (DQ) je u osnovi naše poslovne kulture i svega što radimo unutar kompanije i izvan nje. Sa vezama na preko 210 tržišta i teritorija, mi gradimo održivi svet u kome su neprocenjive mogućnosti svima dostupne.

Preporučeni tekstovi

Pratite nas na:

0 Comments

Submit a Comment

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *