ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Simbol Beograda - Avalski toranj ✹

Shop    |    Newsletter    |    Podrži nas

Zašto je Munchmallow stvarno priča za sebe?

Munchmallow nas je nedavno oduševio reklamom koja nas podseća da je važno verovati u svoje snove, ali i u to da se bajke ostvaruju! Otkrijte koja je to reklama.

3. February 2020

Krajem prošle godine Munchmallow je napravio odličan potez kako bi se približio mladima u Beogradu. Na ulazu u parking u Cetinjskoj ulici, žiži alternativnih zbivanja u Beogradu, našao se Munch grafit. Od tada, svakog dana posetioce različitih lokala u ovom kraju, bilo da idu na kafu, žurku ili koncert, pozdravlja razdragani Munch i podseća da je važno gajiti „slatke snove“.

Ove zime, Munch je ponovo rešio da nas podseti na važnost snova, ali ovog puta kroz novi format – kratki film. Možda ste do sada imali priliku da naletite na njega na društvenim mrežama, a ukoliko niste, verujte, stvarno je priča za sebe.

U nešto manje od 3 minuta, Munch uspeva da natera prosečnog gledaoca ove video-bajke, zaglavljenog u špicu u gradskom prevozu, da  se pravi da mu je upalo nešto u oko, ne bi li sakrio suze u očima od drugih saputnika. Zato preporučujemo da ovaj kratak film odgledate u toplini svog doma ili na mestu gde „nije blam“ da vam nešto „upadne u oko“.

Film prati priču dečaka koji živi u svetu mašte i pravi različite igračke od Munch folije. U njegovoj sobi nalazi se čitav svet od folije: avion, svemirski brod, razne životinje, zvezde i jedna ruža. Jednog dana dolazi na ideju da od folije napravi nešto veće – čitavu planetu. Oduševljen, počinje da lepi Munch foliju jednu na drugu i od njih pravi malu planetu, koja svakog dana sve više raste. Ubrzo, postaje nerazdvojan od nove ideje i počinje da je nosi svuda sa sobom, pa čak i u školu svaki dan. Tamo nailazi na podrugivanje, ali i na podršku. Prijatelji iz odeljenja pridružuju mu se u uzbudljivoj misiji da naprave planetu od folije, koja ubrzo počinje da prevazilazi okvire dečakove sobe, pa učionice, a na kraju i kuće! Postaje pravi asteroid B612, a dečak  koji je verovao u svoje snove, pogađate, Mali Princ.

U trenutku kada se čini da nam u društvu, ali i na društvenim mrežama i TV-u, pažnju okupiraju samo negativni sadržaji, Munch nas podseća na važne vrednosti koje često zaboravljamo, kao što su važnost maštanja i sanjarenja, verovanja u sebe, pružanja podrške i prijateljstva. Deca ipak svakodnevno žive u skladu sa ovim vrednostima, ali je odrasle ponekad potrebno podsetiti na njihovu važnost. Upravo to Munch radi ovom „Pričom za sebe“.

Dakle, kao i roman Antoan De Sent Egziperija, „Priča za sebe“ je bajka za decu i odrasle. Svako će je pročitati svojim jezikom i prepoznati svoj svet u njoj. Mi smo je videli kao podsetnik da ne treba nikada odustajati od svojih snova. A vi? Pogledajte video, možda vas podseti na nešto što ste usput zaboravili. A vredi setiti se.

Preporučeni tekstovi

Zašto generalni štrajk?

Zašto generalni štrajk?

Studenti ne traže da ih tapšemo po ramenu, oni traže saveznike za zajedničku borbu koja će voditi ka korenitim promenama u Srbiji

Pratite nas na:

1 Comment

  1. Milijan

    Pa nije bas tako,pocetak rrklame je ok ali ulazsk decaka i sudar sa starijim ucenikon meni licno deluje kao nasilje u skoli kada mu otima reklamirani proizvod

    Reply

Submit a Comment

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *