fbpx
ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹ ANTENA NOVA EPIZODA: Telefonske govornice - simboli komunikacije u prošlosti ili buduće atrakcije? ✹

Sebastian Munjez: Želim da pomognem mladima koji traže mesto kojem pripadaju

Sebastian Munjez je čileanski reditelj čiji će debitantski igrani film “Princ” (El principe) biti prikazan na jedanaestom izdanju Merlinka festivala koji se održava od 5. do 8. decembra u Domu omladine Beograda.

4. December 2019

Sebastian Munjez je čileanski reditelj čiji će debitantski igrani film “Princ” (El principe) biti prikazan na jedanaestom izdanju Merlinka festivala koji se održava od 5. do 8. decembra u Domu omladine Beograda. Film je homoerotska zatvorska drama, čija se radnja dešava ʼ70-ih godina prošlog veka, bazirana na petparačkom romanu koji prati seksualna, često nasilna i na kraju smrtonosna iskustva dvadesetogodišnjeg narcisa Haime (Jaime). Projekcija filma koji je na Filmskom festival u Veneciji osvojio Queer lava održaće se u petak, 6. decembra u 21 sat u Velikoj sali Doma omladine.

Vi i Luis Barales napravili ste adaptaciju knjige koju je napisao Mario Kruz. Šta vas je zainteresovalo kod romana i kako je pomogao u oblikovanju filma?

Zainteresovala me je sirovost ove priče. Knjiga govori o jednostavnim i svakodnevnim likovima, koji unutar zatvora tragaju za onim najvažnijim u svetu: ljubavlju koja prelazi granice pola. Luis je doprineo dramaturgijom ne samo mom uglu gledanja već i filmskoj sceni. Priči i svakom liku u njoj smo dali život i emocije.

Sebastian Munjez

Radnja filma se dešava u Čileu 1970. godine. Zbog čega ste odlučili da ostavite  radnju u sedamdesetim godinama umesto da je modernizujete?

Film počinje 1969. godine i završava se u septembru 1970, nije decenija u pitanju. To je godina kada su se u Čileu dešavale važne društvene promene i te promene su u kontrastu sa likovima.

Film počinje tako što Haime zbog izliva strasti zabada najboljeg prijatelja nožem. Šta se to dešava u Haimejevom životu i umu što izaziva tako nasilno ponašanje?

Narcizam je ono što pokreće lika kroz ceo film. Ubijanje njegovog najboljeg prjatelja i prve ljubavi ima veze sa osećanjem raspoloživosti; zašto on (Haimejev najbolji prijatelj) pleše sa nekom drugom osobom a ne sa mnom?

Kakva je priroda veze između ,,Pastuva” i Haimeja? Kako Haima menjanju njihove interakcije?

Na početku filma, to je veza koja se sastoji od moći i, kako je zovu u zatvoru, crne ljubavi, ali onda  potreba da voli  i bude voljen dovodi do izgradnje iskrene veze.

,,Pastuv” se suočava sa nasilnim borbama za vlast unutar zatvora. Kakvu ulogu igra zatvorsko okruženje u filmu?

On je samo još jedan lik u filmu. On čuva tajne svih tih muškaraca.

Film ,,Princ”

Kakvo je bilo snimanje ,,Princa”? Da li ste snimali film u pravom zatvoru?

Kao umetniku, bilo je to najvažnije iskustvo u mom životu. Morao sam da radim u pravom, nekontrolisanom zatvoru, zato što pojačava emotivno stanje. Takođe, pomisao da su hiljade ljudskih bića  stvarno patila u tom prostoru, i arhitektura tog zatvora doprinose priči i osećaju kroz šta su naši likovi prolazi što celokupnu priču čini koherentnijom i ubedljivijom.

Koje su vaše nade za ,,Princa” na filmskim festivalima u budućnosti?

Nadam se da će se publika udubiti i pronaći sebe u ovoj mračnoj i sirovoj priči o muškarcima koji kriju deo sebe, ali koji takođe moraju da tragaju za bezgraničnom ljubavlju. Želim da pomognem hiljadama mladih koji trenutno traže mesto kojem pripadaju u društvu.

 

 

 

Preporučeni tekstovi

Pratite nas na:

0 Comments

Submit a Comment

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *